joi, 9 februarie 2017

FATA DINTRE DOUĂ LUMI


Ai apărut din nou în viaţa mea...
Lăsându-te în ritmul ce frumos te'ndeamnă dorul !
Dar cum ai revenit, la fel tu vei pleca
Lăsând nepotolit şi înflăcărat amorul !

M'ai regăsit prin adieri de vânt
Tot singuratic pe cărări răzleţe implorând iubirea...
Dar prin zăpezi prea reci, purtat de gând
Mi-ai apărut tot tu să'mi încălzeşti trăirea !

Atâţia bulgări tu mi i-ai topit...
Tot oferindu'mi zâmbetul iubirii din imensitate !
Şi m'ai iertat atunci când te-am lovit
Spre tine aruncând zăpezi şi vanitate.

La fel şi tu, al meu izvor...
Ai prins cu sete de extaz şi multă voluptate !
Te-ai răsfăţat de'al tău fior
Dorind făptura mea pentru eternitate !

Cu toate astea dragă'mi eşti
Şi în tăcerea ta, necontenit îţi aud gândul !
Te văd un înger, zână din poveşti
Prin două lumi împărtăşind cuvântul !

De aceea nu te pot uita...
Oricât m'ar prinde'n zborul meu, vaste aspiraţii !
Şi ori de câte ori tu vei pleca
Te'oi aştepta prin mii de constelaţii !

*StMS


Postare prezentată

GALIMATIAS

Str ă luminatul rob din ceruri plin de î ntinderi Deasupra prin extazuri de vis î ndeplinit A î mpr ăş tiat eterul prin relele depri...

Impact în UniVers * StMS