duminică, 24 aprilie 2016

SCLIPIRI NOCTURNE



Dacă vreodată o picătură de ploaie îţi va cădea pe buze...
Să ştii că acolo eu voi fi cu dragostea mea dulce...

Şi toată frumuseţea nimic ar însemna în cerul meu de stele...
Dacă lumina unui suflet s'ar stinge în spaţii efemere...

"Mi'e groază de aceste nopţi şi'abia aştept să se termine..."
 - Nu'ţi fie teamă, sunt la fel... voi fi mereu cu tine !

Nu zi nimic, nu crede tot ce vezi sau ţi se pare...
Te înşeli uşor, mai bine taci... n'am fost nicicând, un oarecare.

Nu pot trăi, de fapt sunt mort, dar sufletul se întoarce
La vremea marilor iubiri cu linişte şi pace...

Nu pot visa, sunt prins în vid, curentul mă înghite
Aş vrea să mă întorc în timp cum fost'am înainte.

Mai bine moarte în tinereţea vârstei netrăite
Decât ani mulţi trăiţi mereu prin neguri de cuvinte...


*StMS



Postare prezentată

GALIMATIAS

Str ă luminatul rob din ceruri plin de î ntinderi Deasupra prin extazuri de vis î ndeplinit A î mpr ăş tiat eterul prin relele depri...

Impact în UniVers * StMS