luni, 28 octombrie 2013

PERSONALITATE



Vor unii ca pe-o rufă să mă-ntindă
Să fiu prosopul lor supus de la oglindă
În care adeseori să-şi şteargă faţa
Lăsând dublată iarăşi cutezanţa.

Eşti un supus, un vierme plin de strălucire
Actor văzut de lume pe scena timpurie
Eşti puntea încovoiată, străveche peste mare
Statuie ridicată, mereu la arătare !

Din parvenit un deget mă preface geniu
Din trecător mă-nchid într-un mileniu
Şi mă expun adesea tot simpatic
Dar în natura lor mă văd un antipatic.

Eu nu sunt un subiect de conversaţii
Nu sunt credul în reguli, în adunări cu alţii
Legat de ritualuri, legi sau jurăminte
Nu sunt un rob al omului, fără cuvinte.

Natura mi-e prieten sacru când izvorul
Îmi duce printre stânci adesea dorul
Când codrii îmi ascund frumos fiinţa
Când numai Dumnezeu îmi ştie suferinţa.

Şi n-am pretenţii public în lumea ce se-ncântă
Nici libertin nu sunt, dar nici o simplă umbră
Eu nu sunt nici modern, involuat sau antic
Lăsaţi-mă... ! Eu sunt un singuratic.

*StMS

Postare prezentată

GALIMATIAS

Str ă luminatul rob din ceruri plin de î ntinderi Deasupra prin extazuri de vis î ndeplinit A î mpr ăş tiat eterul prin relele depri...

Impact în UniVers * StMS