marți, 19 martie 2013

TU ÎNGER BUN


Tu înger bun, în al tău braţ aş vrea durerea să mi-o sting
Să-ţi ţin aripa cât mai strâns, de dor din nou să mă aprind
Să-mi zboare toată dăruirea lăsând pe-aici doar trupul meu
Privirea ta să prindă cerul, să ştii că acolo sunt şi eu
Îndurerat, răpus... dar încă la înălţime.
Tot aşteptând în visul meu să fim, tu şi cu mine !

Vor trece anii aşa mulţi, prin valea înlăcrimată
Se vor schimba frunzele-n pomi, nu ne vor şti vreodată
Că timpul l-am oprit în loc şi am fost împreună
Noi, despărţiţi fiind de loc, de lut şi de căldură...
Închişi într-un mormânt străin, simţind numai ţărâna rece
Fără îmbrăţişarea mea; si-a ta, fără o ramură pe noi să se aplece
Fără un cântec de amor, învăluiţi de-o adiere cu suspine
Am fost mereu prea despărţiţi, acolo tu cu mine !

Tu înger bun, de vei veni mai sus de lumea asta nesfârşită
Să fiu pe veci al tău iubit, iar tu să-mi fii iubită
Nu voi mai răstigni prin timp iubirea ce mă arde
N-am să mai fiu o stea de argint ce plânge până cade...
Voi prinde aripa ta de nea, voi străluci prin tine
Eterni cereştilor iubiri, acolo tu cu mine !

*StMS



Postare prezentată

GALIMATIAS

Str ă luminatul rob din ceruri plin de î ntinderi Deasupra prin extazuri de vis î ndeplinit A î mpr ăş tiat eterul prin relele depri...

Impact în UniVers * StMS