joi, 22 august 2013

ILUZII PE UN VIS


SN

Din nătângu-mi suflet n-am ce să culeg 
Spini și pălămidă astăzi iar mi-l dreg 
Ce pot oare ție, eu ca să-ți ofer ? 
Dulcea-mi bucurie-i mai presus de cer !
O caut adesea dar n-o mai găsesc... 
Doamne, n-am știut să o prețuiesc. 
Suflet drag și sincer acum te-aș ruga 
Nu pleca degrabă... Ia inima mea ! 
E goală, pustie, doar atâta am... 
Vreau ca să învie murind an de an ! 
Iar când simți povara s-auzi cum grăiesc: 
"Lasă-mi inimioara... Vreau să te iubesc !" 


StMS

Prin frunzele de toamnă însingurate
A răsărit frumos un ghiocel...
Iar sub petalele-i mici și curate
A suspinat firav un suflețel.
"S-a ridicat un soare undeva și n-am văzut ?"
Se întreabă codrul în natura rece.
"O lacrimă din steaua de pe cer iar a căzut !" 
Raspunde apa care tristă trece...
Și căprioarele-n uimirea lor plăpândă
Mi-l încălzesc prin șoaptele de dor
Iar păsările îl îndeamnă și îi cântă
Ca să privească cerul nou, nemuritor !
Astfel un fulg de nea din galaxii
Va racori un suflet ce se aprinde
Iar ghioceii, chiar de-s timpurii
Vor îndrăzni prin vară să colinde.
Pe crengile de brad cu albe așteptări
Iubirea îsi va căuta lacrima sa...
De-o va găsi în dor de preschimbări
Cuprinde-va noi aripi și Sus o va-nălța !

*


Postare prezentată

GALIMATIAS

Str ă luminatul rob din ceruri plin de î ntinderi Deasupra prin extazuri de vis î ndeplinit A î mpr ăş tiat eterul prin relele depri...

Impact în UniVers * StMS