sâmbătă, 23 aprilie 2016

ZĂDĂRNICII ÎN MIJLOCUL NATURII


Zadarnic mângâie natura cu frunza ce'mi adie'n vânt 
Dacă din partea ta, iubito, nu mai aud nici un cuvânt...

Zadarnic arbori stau în preajmă tăcuţi, solemni şi solitari 
Dacă pe întinsa mea cărare, iubito, tu nu îmi apari...

Zadarnic păsări lângă umeri, pe crengi îmi cântă minunat 
Dacă trecând prin lumea asta, iubito, tu iar m'ai uitat...

Zadarnic vântul îmi vorbeşte şi liniştea m'atinge lin 
Dacă a ta voce'mi lipseşte sub bolta cerului senin...

Zadarnic Dumnezeu mă vede prin murmur rece de izvor 
Dacă supus singuratăţii mă sting încet de al tău dor...

Zadarnic timpul trece paşnic prin razele de soare întinse 
Dacă nu simt braţele tale, iubito... aripi neînvinse !

*StMS


Postare prezentată

GALIMATIAS

Str ă luminatul rob din ceruri plin de î ntinderi Deasupra prin extazuri de vis î ndeplinit A î mpr ăş tiat eterul prin relele depri...

Impact în UniVers * StMS