joi, 21 iulie 2016

ABIS SPRE ÎNĂLȚIMI


În bunătatea ta smerită
Înger de pază tu mă vezi !
Mântuitor pe'o cale îndepărtată, mai ferită...
Apropierii noastre, fără să cutezi.

În disperarea ta profundă
Devin un demon surpător de'mpărăţii !
Luceafăr printre îngeri, ascuns în multă umbră...
Dar prin credinţa vie, căderea tu mi'o ţii.

În al vieţii trist tumult
Ne sprijinim prin spaţii de sfială !
Aripa mea te înalţă, când a ta iar s'a rupt...
Mă tragi apoi luminii când frânt mi's de'oboseală.

În disperarea mea tăcută
Te văd demon hrănit cu al meu sânge !
Un astru printre îngeri, în lumea decăzută...
Dar tu îmi dai viaţă, când inima'ţi se frânge.

În bunătatea mea ascunsă
Înger şi zână te zăresc !
Împărăteasă pe tărâmuri stranii, legată şi răpusă...
Fără să vrei vreodată sublim să te răpesc !

* StMS





Postare prezentată

GALIMATIAS

Str ă luminatul rob din ceruri plin de î ntinderi Deasupra prin extazuri de vis î ndeplinit A î mpr ăş tiat eterul prin relele depri...

Impact în UniVers * StMS