vineri, 22 aprilie 2016

PĂDUREA MEA


Pădurea mea cu apă cristalină !
Îmi va fi dor de liniştea'ţi divină
Încât de sus, de'acolo... din cerul înstelat
Dori'voi iar în braţe să îţi cad.

Să'mi cânţi prin freamătul naturii pure
S'ascult ce murmurul de apă spune
Pe muşchiul verde, singur să visez tăcut
 La tot ce'a fost frumos, demult.

Oh, codrul meu cu şoapte de izvor
Atinge'mi fruntea să rămân cu dor
Să'mi port iubirea'ntreagă printre stele multe
Poeţii pe pământ să te sărute.

Să mângâi pe cei dragi, în tristă cugetare
În dimineţi prin frunze, seara suavă floare
Noaptea mireasmă sfântă, ziua o strălucire
În arşiţa'ncercării... le fii braţe divine !

Iar Dumnezeu acolo, aievea să mi te prefacă
În altă desfătare cum n'a fost niciodată.

*StMS



Postare prezentată

GALIMATIAS

Str ă luminatul rob din ceruri plin de î ntinderi Deasupra prin extazuri de vis î ndeplinit A î mpr ăş tiat eterul prin relele depri...

Impact în UniVers * StMS